Tack!

Först vill jag bara tacka för alla gratulationer jag fått! Det betyder jättemycket.  När jag sedan får höra att jag är värd det efter allt jobb jag lagt ner då kommer nästan tårarna. Jag har väldigt svårt att ta till mig komplimanger. Jag anser aldrig själv att jag gjort något bra. Därför gick jag tillbaka och kollade på filmer från förr då jag red Misan och då ser till och med jag skillnaden. Jag har en underbar häst och vi har stort förtroende för varandra. Jag har lovat mig själv att jag ska njuta av varenda sekund jag får tillsammans med henne. Man vet aldrig när det är för sent!





Nu


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har lagt ner ett sånt fantastiskt arbete på misan! ni kommer komma långt! ;D

2009-04-21 @ 22:08:30
URL: http://matildahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0