My thoughts

Misan is back. Tror jag iallafall. Efter två varv på travbanan så jobbade hon på bra sedan. Den hästen klarar verkligen inte av att vila en enda dag. Vart i herrans namn får hon all sin energi ifrån?
Jag ångrar mig lite nu, jag har ju strukit mig från förklassen. Mest för Marcus skull men även för misans. Vill ju inte att det ska bli för mycket för henne när det är första gången. Speciellt inte när hon faktiskt har lite hosta och snorar. Jag kanske har gjort fel val men det är inget jag kan ändra på nu.
I morgon kommer bli en lång dag. Först utsläpp sedan jobba och sedan tillbaka till atallet och rida och fixa i ordning Misan. Har ju också ett dilemma. Eftersom vi inte ska vara med i mer än en klass så behöver vi ju inte vara där så tidigt. Hur gör man då med knoppning? Jag måste ju släppa ut henne på morgonen,,, suck. Alltid är det något. Ångest,ångest,ångest.  Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0