Fastis

En snabb blogg innan jag ska iväg.
Jag har det tufft just nu. Glädje blandad med stor rädsla. Ni som känner mig vet ju hur känslig jag är och hur lätt jag oroar mig. Jag önskar verkligen att jag kunde sluta med det men det är lättare sagt än gjort. Jag försöker fokusera på det positiva jag har runt omkring mig. Marcus,Misan och vänner. Min kärlek till dem gör att jag orkar kämpa.

Jag är nu anmäld till ett par tävlingar. Ser fram emot dessa med spänning ovh en viss nervositet naturligtvis..  Bara den lilla hästen sköter sig någorlunda så är jag nöjd. Vi ska bara försöka ha så kul som möjligt tillsammans. Vi har ett underbart lag som jag vet kommer stötta varandra!

Nu ska jag ge mig ut i det mulna vårvädret och sätta mig i en honda civic från 89 som jag inte riktigt är polare med. Han (Tord) kommer i allafall ta mig ut till mitt andra hem Tvååker där jag ska ut på en ridtur tillsammans med min fina lilla häst. Sköt om er, försök fokusera på det positiva ni har i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0