Believe

Det finns hopp för mänskligheten!

Jag har ju flertalet gånger påpekat att man kan ställa upp och hjälpa männiksor utan att ens få ett tack. Nu har jag fått se att det finns människor som fortfarande uppskattar att man hjälper dom.
Det var ingen stor sak, vi körde bara en bil till verkstaden och lånade ut en bil som vi inte använde. Ett tack hade räckt och jag hade blivit glad. I stället fick vi en flaska Dooleys likör och en påse Dumle samt ett jättefint kort. Tack Kajsa, du får mig att inte helt tappa tron på att det finns bra människor i den här konstiga världen. Jag vet också att om vi någon gång behöver hjälp med något så ställer ni upp.

Idag står det rida på schemat, har dock inte bestämt mig för om det blir dressyr eller uteritt. Jag borde rida dressyr för att hon är stel som en pinne men ska jag vara ärlig så skiter jag i vilket just nu. Bara hon mår bra, det är det enda som spelar någon roll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Kul att du blev glad. Det var verkligen jättesnällt att ni ställde upp och hjälpte oss och jag ville att ni skulle veta att det var väldigt uppskattat :) Vi ställer gärna upp för er en annan gång!



Imorgon kommer kiropraktorn till Fanny. Ska bli spännande. Vi har kört henne hos R idag och jag har ridit en av hans hästar. Det gick fint. Jag behövde träna montébenen lite ;)



Vi hörs. Ni är välkomna hit när det passar er.



Kramar

2009-04-27 @ 22:15:32
Postat av: Kajsa

Hej. Kul att du blev glad. Det var verkligen jättesnällt att ni ställde upp och hjälpte oss och jag ville att ni skulle veta att det var väldigt uppskattat :) Vi ställer gärna upp för er en annan gång!



Imorgon kommer kiropraktorn till Fanny. Ska bli spännande. Vi har kört henne hos R idag och jag har ridit en av hans hästar. Det gick fint. Jag behövde träna montébenen lite ;)



Vi hörs. Ni är välkomna hit när det passar er.



Kramar

2009-04-27 @ 22:16:29
Postat av: Kajsa

Hej. Kul att du blev glad. Det var verkligen jättesnällt att ni ställde upp och hjälpte oss och jag ville att ni skulle veta att det var väldigt uppskattat :) Vi ställer gärna upp för er en annan gång!



Imorgon kommer kiropraktorn till Fanny. Ska bli spännande. Vi har kört henne hos R idag och jag har ridit en av hans hästar. Det gick fint. Jag behövde träna montébenen lite ;)



Vi hörs. Ni är välkomna hit när det passar er.



Kramar

2009-04-27 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0