Vill bara vara.....

Kanske inte är det bästa att börja blogga när man är på ett sådant pissigt humör som jag är idag, men på något sätt tror jag det kan hjälpa att skriva ner allt man känner. Nästan allt.....
Det känns som om allt bara går emot mig just nu! Jag menar det är aldrig speciellt lätt att vara jag men just nu tar det fan priset.  Jag kommer att ha magsår innan jag är 30, no doubt in my mind. Om jag ens blir 30....
Varför händer allt detta just nu? Kan någon vara så himla snäll att ta bort min mobil från mig när jag har intagit alkoholhaltiga drycker? Jag känner mest för att dra något gammalt över mig som man så fint kan uttrycka det. Jag vill bara vara som alla andra men det kommer aldrig att ske. Jag vill inte vara ett överkänsligt psyko som inte klarar av att ta en motgång utan att känna paniken stiga inom mig. Men jag har varit det i snart 25 år och ser inte direkt att det skulle sluta nu. Jag får väl sitta här och gnälla för mig själv för ingen kommer någonsin att kunna förstå, inte ens jag själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0