Ge-kås, varuhuset med stort V?

Nu är det helg! Det är skönt, en ledig helg dessutom :)
Aggressionerna jag hade härom dagen har lagt sig, nu är jag mest trött... 
Igår besökte jag ju det underbara varuhuset Ge-kås. Det räckte med att jag gick innanför dörrarna så kom huvudvärken.
Så sjukt mycket människor som trängs och springer omkring och är helt hysteriska. Det är som om alla människor lämnar all hyffs och respekt utanför dörrarna och så fort de stiger in innanför de stora glasdörrarna förvandlas de till  shoppingkåta monster. Jag kommer nog aldrig förstå storheten med det varuhuset. Vissa saker är bra men 95% är ju bara ren skit!  Jaja, fick iallafall köpt mitt efterlängtade hästtäcke. Misan blev finfin.

I dag har jag redan hunnit med allt jag ska,  himla skönt att slippa stressa mer. 
Ikväll blir det tacos och kanske en bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0