Trötthet

Jag är så förbannat trött hela tiden. Trots att jag äter mina järntabletter och har börjat äta kosttillskott. Någon som har ett bra tips på hur man blir pigg? Obs:Kaffe hjälper inte det minsta på mig!
Har haft fullt upp idag. Började dagen med att fika med en gammal klasskompis, är alldeles för dålig på att höra av mig till henne usch får så dåligt samvete. Vi hade en trevlig fikastund i allafall. Sedan åkte jag vidare till hästen där jag spenderade fyra timmar, tiden går så snabbt när man är i stallet. Red ut på en långrunda bara jag och lilla hästen, helt underbart! Åkte därefter till affären och sen hem. Hann precis hem och duscha sen bar det av ut till Svärmor för en god middag med kalkon. Klockan 21 hade vi bokat biljetter till att se den nya Bond filmen. Vilken besvikelse! Rörig handlng, alldeles för lite biljakter, inte Bond helt enkelt. Men Daniel Craig var lika läcker i allafall!
Nu blir det sängen, upp vid 7.30 i morgon för att släppa ut de små hästarna, vad gör man inte för de älskade djuren?
God natt på er & trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Carro! Fin bild på Daniel Craig ;) Synd att inte filmen var bra. Vi var på Rallybrudar igår och den var kanonbra! Se den! Jag har också varit ute och ridit idag. Det är härligt. Hoppas du blir piggare snart! Maten är a och o för att orka, det märker jag direkt om man slarvar med den. Sen så är det viktigt att göra något kul också, då blir man piggare - som att vara i stallet t ex :) Trevlig helg! Kram

2008-11-01 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0