Min kväll + irritationsmoment

Woho, jag lyckades klistra in en youtube klipp :). Inte illa för en gammal tant som jag.

Sitter här i min ensamhet,eller ja katterna är ju hemma. Men Marcus är iväg och vinner pengar på trav. Har varit duktig i kväll och tvättat all vår tvätt. Nu är det bara den tråkigaste biten kvar, att vika och lägga in allt, suck! 
Annars är u onsdagar en bra dag eftersom Greys anatomy kommer. Världens bästa tvserie utan tvekan! Snygga män och fina intriger, mumma :).
 
I morgon blir en lång dag. Fixa glasögon,åka till Ullared, köpa spån,köpa hö,rida! Hoppas det inte är för mycket folk på Ge-kås bara. Jag får verkligen panik på alla människor som antingen går i slowmotion eller parkerar sina kundvagnar mitt i vägen! Eller det absolut värsta av allt, föräldrar som stjäl en chokladbit och ger sina ungar som sitter i kundvagnen. Vad fn, snorungen får väl vänta tills dom kommer ut som ala andra människor!? Blir arg bara över att tänka på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0