Min dag!

Jaha, så var den stora dagen i princip till ända. Har varit en lugn dag i höstrusket. Min häst var mer knäpp än vanligt idag. Bådar ju verkligen gott inför vår tävlingspremiär på söndag! Jaja, det löser sig, någon ska ju komma sist också ;).
Har fått många fina grattis idag. Tack ska ni ha allihop. Satt även och pratade minnen med en gammal bekant idag. Minnen från ungdomsåren :P Var riktigt roligt, blev lite nostalgisk!
Roligaste åren hittills i mitt liv tror jag när jag var 14-16, önskar man kunde leva om dom!
Nu i kväll har min goda vän Sandra varit här med presenter :). Blev jätteglad och hon blev nog lite glad hon också tror jag för att jag bjöd på kladdkaka! Det är aldrig fel, får jogga lite extra i morgon!
Nu ska jag se om jag kan få min sambo till att göra något roligare än att kolla på poker.
Nattinufsan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0