Måndag

God morgon :) Är segare än vanligt idag, måste vara vädret. Eller åldern :P. Dagen började ju inte något vidae då jag med stor förväntan sätter mig i soffan och trycker igång videon för att se dagens inspelade "Våra bästa år" avsnitt.  Jag spolar och spolar men de välkända ansiktena dyker inte upp? Klickar in på Tvguiden.se och döm om min förvåning, de har bytat sändningstid. Ända sedan jag började följa serien 96 så har den sänts 10.40 men nej då, nu ska den sändas kl 7.00. Irriterande!


Idag är det jobba som står på schemat. En privatlektion + mina fyra vanliga lektioner, Känner mig inte så motiverad men det brukar komma när man står där i mitten av manegen :) Ska naturligtvis hinna med hästen också, en liten uteritt har vi planerat.  Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0