ARG!!

Vet inte vad det är med mig! Jag är så arg, på allt! Människor i trafiken, speciellt de som kör UNDER hastighetsbegränsningen!! Hallå, du behöver liksom inte ligga och puttra i 60 på en 70 väg.. Speciellt illa är det på väg till och i Tvååker, herregud säger jag bara. Sen är jag trött på folk som tror att de är bättre än andra hela tiden trots att de egentligen har noll koll på läget. Jag tror ärligt talat inte jag har haft sådana här agressioner innan någonsin. Jag skulle behöva en sån där säck som man slår på tror jag! Så kan jag sätta några väl valda ansikten på den också :P Nu ska jag hoppa in i duschen....


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Carro! Visst är det irriterande med dessa s.k. "bromsklossar"! Råkar alltid hamna bakom en sån när jag har bråttom! En annan irriterande sak är att ALLA PENSIONÄRER ska handla på Willys på LUNCHEN! När man har bråttom och står där med någon enportionsrätt och har 10 pensionärer före sig i kön! Borde vara pensionärsförbud på lunchen!



Jag hoppas vi ses ikväll!



Kramar



2008-10-24 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0