Åldersnojja?

Vad är det för fel på mig idag? Eller ja, det är väl alltid något som är fel :P
Men idag är jag extra knäpp, kanske är åldrsnojja inför i morgon? Fyller ju som vissa kanske vet 25  år i morgon. Har aldrig känt av någon rädsla inför att bli gammal innan men nu gör jag det! Kommer ihåg ett samtal som jag och min sambo Marcus hade när vi precis blivit tillsammans vid 17års ålder. Vi sitter och pratar seriöst om framtiden tillsammans då han säger att  -Ja vid 25 tycker jag att vi ska vara gifta och vid 26 är det väl lagom att skaffa barn.
Tyckte det lät som en superbra idé då, men nu.....nej tack. Eller gifta mig skulle jag kunna tänka mig men barn??  Jag är ju ett barn själv. Jag vill ju vara fri, kunna vara hos hästen hur ofta och länge jag vill,äta ute varje dag och sova länge på morgonen. Hmm, undra om man någonsin blir vuxen? Nej tack, jag vill vara 16 för alltid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0