Värdefull

Ibland blir man förvånad. Oftast inte på ett positivt sätt men det blev jag idag. En person som jag aldrig trodde förstod gjorde det och jag blev helt chockad. Mitt liv blev med ens mycket lättare, tack!

Har bestämt mig nu att jag ska börja tänka mer på mig själv. Jag tänker inte ställa upp längre på folk som inte förtjänar det. Jag ska sätta mig själv och mina behov främst nu & ge utav min värdefulla tid till de som betyder något. Jag kommer inte ha dåligt samvete för att jag inte hör av mig eller över att jag spenderar över tre timmar om dagen hos min häst. För vet ni vad, hon förtjänar det! Jag måste försöka intala mig själv att jag också är värd någonting, även om det kommer bli svårt. Men jag har kommit en bit på vägen, jag vågar stå upp för mig själv nu, jag är starkare. All skit jag fått utstå från så många under så många år har fått mig att växa så för det borde jag kanske vara tacksam, så tack ska ni ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0