Egoism

Människor är generellt sett oerhört egoistiska varelser. Detta är något man kan se i sin närhet varje dag om man bara öppnar upp ögonen. Jag brukar i vanliga fall bara bita ihop och tänka på något annat när jag utsätts för diverse egoistiska handlingar men nu har jag fått nog. Jag vill inte försöka framstå som någon ängel men jag försöker att göra mitt bästa för att vara så osjälvisk och empatisk jag kan mot människor i min omgivning. Jag försöker hjälpa till om jag kan och lyssnar mer än gärna då någon behöver prata. Men även jag har en gräns och den är överskriden nu! Från och med nu tänker jag inte vara snälla Caroline som låter mig utnyttjas längre (man får ALDRIG något tillbaka).
Jag kommer inte jobba "gratis" längre och inte på orimliga tider.  Jag kommer inte att skjutsa folk fram och tillbaka iallafall inte gratis, jag är inget jävla idiellt taxibolag. Och jag tänker defenitivt inte låta mig bli orättvist behandlad av små inkokta "bönner" som tror att de är störst bäst och vackrast!

Och du din patetiska lilla mytoman, sluta läsa min blogg och skaffa dig ett liv i stället!


Ps: Det finns en del fina männsikor i min närhet också som inte behandlar en illa och ni uppskattas och det hoppas jag att ni vet om :Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0