........

Känner att jag behöver reda ut detta. Jag har flertalet gånger påpekat att jag inte litar på någon och inte har några riktiga vänner. Med detta menar jag att jag tror inte att en enda av mina vänner skulle kunna berätta om varför jag är sjukskriven sedan fem år tillbaka (om de ens vet om ATT jag är det) de har inte ens brytt sig om att fråga. Jag tror inte heller att en enda av dem ens vet namnet på min häst, min bästa vän sedan över två år tillbaka, den varelse som räddade mig från att gå under helt.
Jag är ledsen men då kan jag inte heller kalla er för några nära vänner och jag tänker inte intressera mig nämnvärt för era liv heller.  Jag må vara helt dum i huvudet eller helt enkelt bara en extremt bitter människa men så är det!

Sandra: Du är ett undantag :) Du är den bästa!

Detta är riktig vänskap!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vad du är gullig Caroline! Glad jag har dej!

2008-11-08 @ 05:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0