Envishet som går överstyr!

Jag är en fruktansvärt envis människa i vissa situationer. Jag ger mig inte, saker och ting SKA gå som jag vill.
Ett bra exempel är nu när Marcus börjar prata om att kunna göra vissa "trick" med pokermarker. Han sitter och tränar vid vardagsrumsbordet. Efter en stund får jag för mig att försöka och sedan är det kört. Jag kämpar,irritationen stiger och pulsen går upp. I närmare en timme sitter jag och försöker frenetiskt att få de förbannade pokermarkerna att lägga sig som jag vill. Detta går ju naturligtvis inte, det är inget man lär sig på en timme men jag borde kunna, jag SKA kunna. När jag efter många om och men lägger ner mina försök känner jag mig totalt värdelös!


Kommentarer
Postat av: Sandy

haha hur skulle du lägga markena egentligen? inte som på bilden va? Det såg ju lätt ut :p

2008-12-01 @ 19:28:19
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0