Te & regn

Jag sitter och dricker TE. Ni som känner mig väl blir nog lite förvånade :). Men jag tänkte att jag skulle ge det en chans men nej, det är inte gott. Det är inte äckligt  men det smakar ju inget! Bara varmt vatten med lite lukt i känns det som . Tacka vet jag kaffe!
Vädret idag är som vanligt, en massa pissregn! Helt sanslöst vad det kan komma mycket vatten där uppifrån alltså.
Det enda man känner för i det här vädret är ju att sitta i soffan och glo. Men har man en häst att ta hand om så är det bara att ge sig ut. Men hon är värd det helt klart.  Nu ska jag ta och spela lite Resident evil 4. Har fastnat i det spelet igen. SKITKUL,men en del zombies är äckliga :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0