Om mig

20 sanningar om mig.

1. Jag missbrukar nässpray

2. Jag följer evighetssåpan "Days of our lives"

3. Jag tycker att feminina killar är mest attraktiva

4. Jag anser mig själv vara betydligt mer intelligent än många i min omgivning

5. Jag lider av svår ångest

6. Jag förstår inte vitsen med at dricka te, det smakar ju inget !?

7. För mig betyder Misan mer än de flesta människor i min omgivning

8. Jag hatar keso

9. Jag har fruktansvärt dåligt självförtroende

10. Jag anser att Du är det största misstaget jag gjort och jag kommer aldrig förlåta mig själv för det!

11. Jag skulle inte kunna leva utan kaffe och choklad

12. Jag anser mig bara ha en eller två riktiga vänner

13. Danny Saucedo får mig att bete mig som 16 år igen

14. Jag avskyr folk som tror att de är bättre än andra

15 Jag är en jävel på att diskutera

16. När jag blir arg då blir jag ARG! Detta sker max två gånger om året och tro mig då vill man inte vara i närheten!

17. Jag litar inte på någon

18. Min högsta önskan sedan 13 år tillbaka är att få åka till USA

19. Jag har inte klippt mig två år

20. Jag älskar att läsa böcker speciellt deckare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0