Min soffa+jag =sant

Jag har en sådan där dag då man inte orkar ta sig för att göra något. Borde egenligen ha åkt till stallet men det är så skönt här i min nedsuttna klippansoffa. Kaffeglaset står brevid mig och Mtv spelar 10 låtar från Pink.  Har det rätt så bra här med andra ord. Men hästen behöver ompyssling och jag behöver komma ut. I kväll är det dags för något av det tråkigaste som finns, byta däck på bilen. USCH! Kanske ska göra som de flesta andra tjejer och säga att jag inte kan hjälpa till för att jag vill inte smutsa ner mig eller bryta en nagel. Hmm, tror dock inte att min käre sambo köper det, han vet ju mycket väl att jag kan byta ett däck!
Nej,nu måste jag lyfta på bakdelen och ge mig ut, rider man inte kan man inte tävla heller.
Over and out.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Vad söta ni är, du och din soffa ;) Hoppas det gick bra med däcken. Hör av dig om tiden nästa helg när du vet. Kram

2008-11-20 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0