Många minus & mysiga stunder.

Puh, nu är det kallt ute alltså! Sex minus stod termometern på sist jag kollade.

Vad tycker ni om den nya designen på min blogg? Det var mycket blod,svett och tårar innan jag fattade hur man skulle bete sig. Ja, det är faktiskt sant, jag blev så förbannad att jag grät!. Jag avskyr att inte fatta hur man ska göra saker så skam den som ger sig!

I går var vi ute i vintersolen, jag,Misan,Marcus,Linnea och Thalia. Hade världens mysigaste barbacka skrittur. Då kändes livet härligt! Lägger ut lite mysiga bilder därifrån.

      

 


Sedan i går kväll var det dags för en lite fest. Det var trevligt men jag tog det lugnt,kände för det. Börjar nog bli gammal för jag vill mycket hellre åka hem än att springa omkring på stan.

Idag har jag tagit det lugnt. Var i stallet på eftermiddagen med Sandra och Linnea. Jag och Sandra hoppade lite i ridhuset. Vi tränade på lite snabba svängar. Det var mycket populärt hos min häst att få springa fort men det är tydligen inte lika roligt att vända snävt åt höger. Får träna mer på det inför julshowen.

Ikväll har vi varit barnvakt åt Linnea. Vi har ätit pastagryta och kollat på Wallander.  Sedan körde vi hem Linnea inte ens bilen ville vara ute i denna kylan, den gav ifrån sig ett riktigt illtjut när vi körde iväg! Jag förstår den, usch!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fin sidan blev :) Bra jobbat. Lillebror ser ju riktigt proffsig ut när han sitter på hästen :) Vi ska hämnta en häst imorgon!!! Fanny Money :) Ska bli jättekul! Kram

2008-11-24 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0