Fint vinterväder

Ingen tävling idag. är alldeles för halt ute för att jag ska riskera att min häst åker kana! Nej, nu blir det att satsa inför maskerad hoppningen istället!
Idag ska faktiskt Marcus frivilligt följa med till stallet. Vi ska ut och skritta med världens vackraste häst. Det är så härlig känsla att vara ute i det fina vädret tillsammans med de två vackraste varelserna i hela världen. DÅ är jag lycklig och känner mig tillfreds med livet. Då behöver jag inte ens ha med min mobil. Annars har jag den alltid max en halvmeter ifrån mig ifall något har hänt med hästen eller Marcus. Men nu när jag har båda hos mig känner jag mig trygg!
Ska ta med kameran med och se om jag kan få till lite fina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0