Egoismen når nya höjder

Jag förstår inte varför jag ens reagerar längre. De flesta människor i min omgivning bara sviker och hur mycket man än ställer upp för någon får man aldrig det tillbaka. De som borde stå mig närmast är de som sviker mest och inte kommer det att bli bättre nu direkt....
Egentligen kanske jag inte ens borde reagera, kanske är det så livet ska vara och så som människan är skapt till att bete sig? Inte vet jag men jag är iallafall oerhört trött på att behöva uppleva det gång på gång. Jag är en människa som tycker om att göra andra glada och som i många fall ofta låter andra männsikors behov och önskemål gå före mina egna. Är jag helt unik då eller har jag helt enkelt bara stött på fel människor i mitt liv? Det tål att fundera över men just nu är jag trött på er, ja trött på det mesta faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0