Äcklig unge

Jag vet att jag låter som en väldigt negativ och beklagande människa, men jag är ledsen, det är sådan jag är.
Igår när jag begav mig till mataffären möttes jag av något väldigt irriterande.
En ung välmanikerad mamma med världens mest vidriga unge. Han sprang omkring och gapade och skrek och skulle ha allt som fanns i hela affären och det enda hans våp till mamma sa till honom var "Ja,lilla älsklingen" eller "det får du en annan dag älskling". De gapade äver hela affären precis som om de var de enda som befann sig där. Dessutom var ungen skitful, halvfet med chokladklet runt munnen. USCH! Om jag någonsin får barn som beter sig på det viset så skjut mig, snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0