Abrupt uppvaknande!

Idag var det ett konstigt uppvaknande. Jag hade ont i magen,slem i hela halsen, hosta och till råga på allt kommer min ena katt upp i sängen. Hon som hatar mig kommer upp i sängen och lägger sig jämte mig. Snacka om att jag blev förvånad! Så vi låg där tillsammans och gosade, jättemys!
Idag blir en ganska så lugn dag hoppas jag. Ska iväg till hästen snart, ut och skritta med Sandra och Carmen! Mysigt, det var aldeles för längesedan! Misan och Carmen är goda vänner och det är jag och Sandra också, hoppas jag iallafall :).

Ikväll kommer jag också avslöja nummer tre på min lista! Spännande va!? Har ni någon gissning? Även om du som läser typ hatar mig så skriv en kommentar! det går ju att vara anonym :)



Min lilla snutta!





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejsan!

Tackar för julklapparna! Har tröjan på mig nu och reflextäcket provade vi i söndags. Skrämde slag på en annan häst som vi mötte när vi var ute ;)



Jag gissar i alla fall att Danny är med på din lista. Marcus kanske du har som etta :), isf har du Danny som tvåa och trea....hmm...Erik Adielsson kanske?! :)



Kram och gott nytt år!

2008-12-30 @ 15:26:55
Postat av: SANDRA

haha gillar du erik adielsson Caroline?! Klart vi är goda vänner! du och jag asså. inte ja o erik :p ses snart.

2008-12-30 @ 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0