Bom bi di bom

Ah, nu är det där förbannade zeldat igång igen...suck. Samma deprimerande melodislinga om och om igen. Bom,bi dom bom bom bi di bom bi dom, typ. Men han har ju roligt iallafall.
Vet inte om jag har något vettigt att skriva om och då kanske det är bättre att knipa käft!? Det enda jag känner just nu är stress, men det har jag alltid. Inatt drömde jag till och med att jag hade fått problem med hjärtat på grund av all stress. Haha, men det var en rätt så rolig dröm för doktorn var snygg och han hånglade med mig...
Skämt åsido, kommer säkert få några problem så småningom efter all stress men det är smällar man får ta.

Ska försöka ta mig i väg snart, till en vän som fyller år. Ska nog klara av detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0