Stackars Leo :(

Har precis kollat klart på Titanic. Folk får tycka vad de vill men jag tycker den är fantastisk. Kommer ihåg när den hade premiär. Alla, speciellt tonårstjejer var halvt hysteriska.  Själv hade jag en hel pärm med utskrivna bilder på Leonardo di caprio, jag har nog faktiskt kvar alla fortfarande.
Fast jag hatar slutet, jag mår så dåligt. Jag kan känna mig ledsen i flera dagar efteråt. Mycket beror nog på att det just är Leonardo som dör där i slutet. Han är så himla vacker i den filmen (jo killar kan vara vackra). Jag mår alltid dåligt när just vackra människor dör. Låter kanske lite sjukt men det är sant. Visst jag blir berörd om det är en halvfet gubbe i 60års åldern också men inte på samma sätt. Är det en vacker person så mår jag verkligen psykiskt dåligt! Klumpen i halsen växer sig så stor att det känns som att jag ska kvävas och tårarna fullkomligt sprutar!



Minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0