Snålblåst

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tycka,tänka eller tro. Jag förstår mig verkligen inte på människor. Ena stunden är man jättepopulär och ska pratas med hela tiden sen är allt som förbytt och man behandlas som om man vore pestsmittad! Jag fattar verkligen ingenting. Men jag orkar inte bry mig nämnvärt heller om jag ska vara ärlig! 
Det sägs ju enligt talesättet att julen ska vara glädjens högtid, sug min k.. (har dock ingen men det lät bra). Det enda julen består av är stress,press,ekonomiska problem,viktuppgång och utfrysning. Iallafall min jul! Önskar mest att det ska bli mitten på januari så att allt är över. Jag orkar inte ens julpynta.
Det enda som är mysigt är att vakna upp jämte älsklingen och kolla i min julstrumpa :). Jag skulle verkligen aldrig kunna tänka mig att inte fira jul tillsammans med Marcus, han är ju mitt liv, min framtid och han bryr sig faktiskt om mig!

Något mer jag är rejält trött på just nu är att visa inte kan ta egna initiativ utan man måsta tjata,riktigt trött blir jag!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

syftar du på mej eller..

2008-12-21 @ 01:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0