Oförståelse

Jag blir så ledsen när jag läser min kompis sandras blogg.
http://sandrastrandberg.blogg.se/
Jag känner igen mig så himla väl. Vissa människor förstår inte hur mycket tid det tar att ha en häst. Det tar minst tre timmar om dagen iallafall fem dagar i veckan. De få timmar man får över efter häst och jobb är det jäkligt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Så känner jag iallafall, vissa människor kanske är tvärtom att de gärna vill ut och träffa folk efter de har jobbat men jag är inte sådan. Jag trivs bäst hemma i soffan jämte Marcus i mina mjukisbyxor. Tråkigt, ja kanske men det är mitt liv & mina val!


Kommentarer
Postat av: sandy

Inte bli ledsen :) nä men så är det. jag gillar att koppla av den sista stunden på dagen när man väl kommit hem från allt... Häst tar mkt tid, men det är ju så jävla underbart när man tänker efter :) små grisarna ! men de tar tid, de gör de.. tid och pengar.. pengar och tid... inte som en räka direkt...

2008-12-15 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0