Naken,blästrad & skitsur!

Har inte så mycket att skriva om. Har inte varit någon bra dag. Känner mig mest trött och lite ledsen. Har inte ens ridit , frös så förbannat efter att jag hade jobbat. Fick dessutom leta hem åt en upphittad katt. Jättefin är han och han sover just nu hemma hos mina föräldrar, hoppas att vi hittar ägarna till veckan.

Idolfinalen igår var helt ok. Jag är oerhört glad över att Kevin vann, han är helt enkelt 100% bättre än Alice som jag faktiskt aldrig gillat. Jag undrar liksom när tjejen ska ta i!?. Ok, alla kan ju inte ha en sådan stark och bra röst som jag (obs ironi) men de kan ju iallafall försöka klämma i.  Dessutom stör jag mig något fruktansvärt på att hon försöker verka så oerhört vuxen hela tiden. Hallå, du är bara ett barn på 16år!?

I natt hade jag en fin,fin dröm om Danny :). Vi skulle sjunga en duett och sen skulle han bjuda ut mig på middag. Mitt i denna euforiska upplevelse väcker min dumma katt mig för att hon var hungrig! Jag var inte nöjd. Om det är någon där ute som funderar på att skaffa barn men inte vet om de är redo så låna min ena katt. Hon är precis som en bebis om inte värre! Hon dricker bara rinnande vatten ur kranen och det kan hon få för sig mitt i natten och hon ger sig inte heller. Hon håller på tills man vaknar. SUCK! 

Nu ska jag nog krypa till sängs!
Nattinufsan!


Här har ni det lilla monstret. Dock var det inte hon som väckte mig i natt utan den andra lilla skitkatten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0