Kebab

Vet inte vad jag ska skriva om därav den ekande tystnaden här i min blogg.
Sitter just nu och är extremt trött och har ont i magen. Har förmodligen ätit för mycket kebab och druckit för mycket kaffe. Icke bra. Kebab är gott men det är riktig skitmat.
Allt i livet flyter på som vanligt. Hästen är go och glad,Marcus sitter hemma och är lat ;), mitt ena katt är sur, ja allt är precis som vanligt. Ska åka och hämta 50 balar hö i morgon, pust och stånk.

Jo förresten har hört talas om att du tycker att allt är mitt fel!?  I såfall har du verkligen noll självinsikt. Tror du verkligen på det själv? Fast det är klart du kanske ljuger för dig själv lika mycket som du ljög för mig!?

Aja, nu ska jag försöka trycka ner kebaben med hjälp av en polle :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

din katt blir nog ännu surare när jag kommer på fredag :D

2008-12-11 @ 11:37:45
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0