Julen

Nu är det jul här i vårt hus. Har faktiskt lyckats få till till riktigt mysig stämning här nu. Vill bara måla om vårt enormt tråkiga sovrum med. Men vi har iallafall bytt gardiner i alla rum och hängt upp stjärnor i fönstren. Köpte en ny stjärna som jag dock inte är helt nöjd med, visst är den snygg men den ger liksom inte ifrån sig det där mysiga ljuset som är så speciellt med julen. Jag har alltid älskat julen förr men det är inget speciellt längre tyvärr. Får inga julkänslor alls,förra året hade vi inte ens någon gran. När julafton väl kommer så vill jag bara att det ska vara slut för då är jag så trött på allt som har med julen att göra att jag vill spy. Jag tror att det är pga all reklam och skyltning som börjar redan i början av november på vissa ställen. Vänta iallafall tills första advent det är min åsikt. 



Bild på min favoritstjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0