All about nothing

Det är helt sanslöst. Klockan är knappt 22 och jag håller redan på att somna, pinsamt 😅

Tänk vad fort livet kan ändra sig ändå. Från att knappt gå utanför dörren till att knappt gå innanför haha. Måste säga att jag föredrar det senare. Även om jag aldrig kommer bli frisk eller må bra så är det betydligt bättre att vara ute och röra på sig och träffa andra människor.
På tal om människor, det är falska varelser. Men sanningen kommer alltid fram till slut, alltid. Det är en del i det som så vackert kallas karma och det är väl inte mer än rätt egentligen.

Imorgon åker äntligen alla gamla saker iväg till tippen, Molly ska rida lektion, jag ska rida dressyr och så ska jag springa. Hoppas det blir en bra dag utan motvind ;)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0